Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE    

I. ZWROTY   [Prawo odstąpienia od umowy]  

1.      Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik).  

2.       Klient może  wypełnić i przesłać do Sprzedawcy formularz odstąpienia od umowy znajdujący się na stronie Sklepu Internetowego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy: zwroty@kenpol.pl.  

3.       W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie niezmienionym, jednak nie później niż 3 dni od dnia, w którym Sprzedawca potwierdzi otrzymanie oświadczenia. Wiadomość zwrotna z potwierdzeniem zostanie wysłana do Klienta w ciągu 24h droga elektroniczną.  

4.       Zwracany Towar należy wysłać na adres podany przez Sprzedawcę z dopiskiem „ZWROT”. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.  

5.       Klient może wysłać zwracany Towar do Sprzedawcy poprzez firmę kurierską UPS (na terenie Polski) – w tym celu zalecany jest uprzedni kontakt z obsługą Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej tj. na adres: zwroty@kenpo.pl. Klient nie ponosi wtedy kosztów wysyłki.  

6.       Zwrot towaru za pośrednictwem innej firmy kurierskiej obciąża wyłącznie Klienta bez możliwości zwrotu środków.  

7.       Zwrot płatności zostaje dokonany w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca ma również możliwość dokonania zwrotu środków pieniężnych dopiero po otrzymaniu Towaru.  

8.       Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na numer konta bankowego, który zostaje podany przez Klienta na oświadczeniu o odstąpieniu od umowy sprzedaży.    

II. REKLAMACJE   [Procedura składania reklamacji]  

1.       Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Towar bez wad. W przypadku dostarczenia Towaru wadliwego, ponosi on odpowiedzialność za stwierdzone wady zakupionego produktu na podstawie przepisów kodeksu cywilnego, a w przypadku Konsumenta, również na podstawie ustawy o prawach konsumenta.  

2.       Klient zawiadamia Sprzedawcę o stwierdzonej niezgodności Towaru drogą elektroniczną na adres: reklamacje@kenpol.pl i dostarcza reklamowany Towar w sposób najtańszy (ustalony ze Sprzedawcą). Do przesyłki należy dołączyć otrzymaną fakturę VAT oraz wypełniony formularz reklamacji.  

3.       Klient może wysłać reklamowany Towar do Sprzedawcy poprzez firmę kurierską UPS (na terenie Polski) – w tym celu zalecany jest uprzedni kontakt z obsługą Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej tj. na adres: reklamacje@kenpo.pl. Klient nie ponosi wtedy kosztów wysyłki.  

4.       Reklamowany Towar należy wysłać na adres podany przez Sprzedawcę z dopiskiem „REKLAMACJA”. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.  

5.       Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Zawiadomienie zostanie przesłane Klientowi drogę elektroniczną. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za zasadną.  

6.       W przypadku uznania zasadności wniesionej reklamacji Sprzedawca wymienia reklamowany Towar na inny wolny od wad, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu zakończenia serii, wycofania Towaru ze sprzedaży itp.), oferuje do wyboru: inny Towar tego rodzaju dostępny w Sklepie, bądź obniżenie ceny, bądź zwrot zapłaconej ceny.  

7.       W przypadku obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy Sprzedawca przekazuje należność oraz koszty dostarczenia Towaru w terminie do 14 dni od dnia uwzględnienia reklamacji przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel